Matprat

På väg hem i kväll så smet jag in på delikatess affären här nere....


Och en nätt liten påse fick jag med hem...


MUST



Jättegott...


En liten bit Gruyre ost fick det också bli....den tycker jag såå mycket om


Chips av mandelpotatis

Chips köper jag aldrig men dessa  tycker jag är goda....


Deras goda rom sås är bara MUMS...


Så blir det lite annat smått och gott...

Ett glas vin...Vitt , Knastertorrt, friskt...




Å så blir det nog IDOL....När man börjat titta är det svårt att låta bli.

Jag håller ju på JAY, men Olle är inte fel heller tycker jag.

Egentligen gillar jag inte dylika program , men IDOL tycker jag är kul


Och eftersom min älskling är en godisgris har jag bakat en chockladkladdkaka och till det blir det glass

Lejonet & Björnen...den glassen är gudomlig...


Trevlig kväller alla som tittar in

Kommentarer
Postat av: carolina

Oj vilka gottegrisar ni kommer att vara ikväll....blir såå sugen. Här har inte bakats något men några chips ska väll gå att leta fram....Fredagskram//

2010-11-12 @ 20:50:41
URL: http://nilspersgarden.blogspot.com
Postat av: Annika

Trevlig kväll dig med...men med tanke på allt gott du köpt och gjort...så tvivlar jag inte.

2010-11-12 @ 23:23:05
URL: http://annikathailand.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vad härligt gott och mysigt!

Har ingenting sådant hemma, för säkerhet skull!?

Lördagskram*

2010-11-13 @ 09:41:45
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/
Postat av: Tina

Äpplemusten blev jag jättenyfiken på...Ska gå in där när jag kommer till Stockholm

2010-11-13 @ 10:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0