Nytt liv - Nytt kök

Vi ska bygga nytt kök i våran våning...och hjälp !



Jag är helt utan inspiration och ideer. Var ska jag tanka dom.....jo jag letar en del just här på... nätet..men

Gärna skulle jag gå på formexmässan i helgen men...inte


Vitt vitt vitt , det är ju så snyggt och så fräscht så är det.






Men ! vi gjorde ett vitt allmogekök i Holmträsk, och köket vi gjorde i vårat förra hem var också vitt, så liiite sugen på nåt annat är jag , men det är SVÅRT.



I våran våning har vi grova mörka träbalkar i taket och något åt det hållet skulle jag vilja ha





...tror jag
men...nää...jag vet inte...




Visste man inte bättre skulle man tro att jag var våg, och ju flera bilder jag tittar på dessto svårare blir det.

Jag brukar inte ha svårt att ta beslut men det har blivit något som börjar bli ett problem nu


Jag kan aldrig bestämma mig !

Fortsättning lär följa

Kommentarer
Postat av: Christer

Nolte Kuchen på gata Regerings har fina kök, vi köpte kök av dem i vår lägenhet innan vi sålde den. Det blev ursnyggt. Gå dit och hämta lite inspiration om inte annat. Butiken ligger ca 400 meter bortom Nalen, om du går mot Norrtullhållet till, ligger på vänster sida.

2011-01-18 @ 11:57:30
URL: http://thailandscherloff.blogg.se/
Postat av: Inger

Haha, Men Britten, jag tror jag skrattar ihjäl mig..

Nu har du varit tillsammans med mig "vågen" för mycket...eller oxå är det åldern,, Du brukar ju vara superduktig på att ta bra beslut...



Men jag tycker att alla du visar var fina...jag gillar både vita och kök i trä. Men av trä blir det mörkt...och vitt blir det fräscht men allt kanske syns, mera på vitt. Mycket städ...

Vad kul det skulle vara att få göra iordning vårt kök oxå.Själv tycker jag att ek är himla fint, det har jag haft tidigare 2 ggr, och det ångrar jag inte..



Nu blir det spännande att få höra vidare...

Men kul att du inte kan bestämma dig...du ser, det är inte lätt,,,,

Ta tid på dig, så du inte ångrar dig,, för det är ju ett stort jobb...

Kramen och lycka till, allt blir säkert bra..

Det är ju kul med bara lite förnyelse, om man orkar...



2011-01-18 @ 12:45:30
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: paula i pörtet

Angenäma problem du har, jag har aldrig fått välja ett kök! Inte för att jag vet hur jag skulle vilja ha det heller, men en sak vet jag, självstängande luckor! Jag är en slarver och hos oss står skåpluckorna öppna för jämnan, hihi

Kramen

2011-01-18 @ 15:11:22
URL: http://paulaz.se
Postat av: Tina

Men vilket härligt dilemma !

2011-01-18 @ 16:14:24
Postat av: Mia

Hmmm...men det finns ju olika nyanser av vitt, fast jag förstår dig L

Valnöt är snyggt, ek är för uttjatat... ;-)

Kram!!

2011-01-18 @ 16:19:08
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Britten !

du tittar ju på solsidan , Mickis och Freddes kök är ju döläckert i vitt ser fräscht ut och man kan ha massa snygga tyger i olika färger , och har ni sånt tak så passar ju vitt perfekt:))

och vitt ser mna ju å andra sidan snabbt när det är smutsigt så man tar det fortare än i en mörkare färg, alltså lätt att städa tycker jag iallafall .Lycka till!! kram

2011-01-18 @ 17:22:34
Postat av: Anna ..susar in..

En sak har jag lärt mig..allt som är vitt har en förmåga att bestå..att tilltala över tid..:)sådan min lilla åsikt..lycka till..

2011-01-18 @ 18:34:11
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: carolina

Det där första var ju för snyggt......vad var det med att vara våg....jag är ju våg......har man svårt att bestämma sig då? Jag tror nog att du kommer att göra ett snabbt och klokt beslut....och sen kommer det att bli helt fantastiskt.

2011-01-18 @ 21:07:20
URL: http://nilspersgarden.blogspot.com
Postat av: Helga

Kul kul att planera men svårt svårt att ta beslut... Känner igen det. Vi bytte kök här i kedjehuset för ca 6 år sedan. Vi har bok, men det är väl superute nu antagligen ;)

2011-01-19 @ 09:10:30
URL: http://helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0