I dag är det bara du och jag..du är min och jag är din och kärleken förde oss samman

Ännu en fin dag.



Tempen visar över 20 grader när jag går upp. Man har lovar över 25 idag

En dag som gjord för att knyta "hymnens band".




Klänningen sitter som en smäck och det gör skorna också. Mannen kommer att vara (naturligtvis i mina ögon) snyggast i dag , i sin nya fina kostym .

Vi ska alltså gå på bröllop dena vackra sommardag.

Om 14 dagar är det 17 !!!! år sedan vi själva gick uppför altargången





17 år ! Var har alla dom åren tagit vägen, det känns ju som det var igår.



17 år är en ganska lång tid med tanke på att en korp kraxade då om kort äktenskap....korpen kraxade fel.


Men idag...Grattis till Er 2 som snart blir 1

Kommentarer
Postat av: paula i pörtet

Ljuvlig romantik i luften, du må tro dom kraxade här också, olyckskorparna, men tji fick dom!

Dagens brudpar verkar få ett fantastiskt väder, dock blåser det om öronen här i Dalom

Kramen

2011-06-04 @ 10:01:57
URL: http://paulaz.se
Postat av: Anita

Grattis till brudparet och Grattis till Er också.



När ni firar ännu ett år om ett par vackor...och som sagt " Tji fick korpen"

2011-06-04 @ 10:10:17
Postat av: Christer



Det är bara missunnsamma människor som kraxar på det sättet, andra önskar lycka till och håller inne med ev. betänkligheter om de nu skulle ha några sådana. Tråkigt att det finns de som inte unnar andra att få vara lyckliga, de måste må mycket dåligt själva inombords tror jag.

2011-06-04 @ 16:29:10
Postat av: Annika

Grattis och fortsatt lycka till! Det gäller att glida med i medvind och kämpa tillsammans i motvind. Gubben min och jag har snart varit tillsammans och gifta i 35 år så visst går det bra bara man vill, kan och orkar och låter kärlekselden brinna.

2011-06-04 @ 23:19:26
URL: http://annikathailand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbara bilder, och som nån sa " Man blir ju bara glad av såna bilder.

2011-06-05 @ 11:04:19
Postat av: Inger

Grattis till brudparet, hoppas ni fick trevligt..

Ja tänk vad åren går fort...fina brudbilder på er..

Du är superduktig att skriva fina texter med passande bilder...kramen,,

2011-06-06 @ 11:31:09
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: helga

Härligt med försommarbröllop! Vi gifte oss för snart 21 år sedan och en kusin sjöng "kärleken förde oss samman"...

2011-06-06 @ 19:50:45
URL: http://helga1.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

GRATTIS till båda brudparen

kramar

2011-06-06 @ 22:35:34
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0