Marocco

NÄ ! det blev ingen konsert för mig, jag har alldels för ont för att röra mig så mycket....Roar mig i stället med att titta på lite bilder jag tog i Marocko



Jag åker till Tusen och en natt


till kryddor och couscous



till mystik



bazarer...pruta....god mat...Tagine, creame caramell, mynta-te.Souken marknad. strosa omkring insupa atmosfären...





Till landet i väst, där solen går ner



Kommer hem " Lusse lelllell 11 nätter före jul "

Men håll utkik..jag kanske tittar in....






De lugna avbrotten behöver vi - Det låter krafterna strömma till för den fortsatta färden




Lyckan spirar vid din egen härd och kan inte plockas i främlingars trädgårdar



Något att fundera på när solen går ner....

Om någon skulle betala dig tio kronor för varje gott ord du yttrat om människor och utkräva fem kronor för varje ovänligt ord -

Skulle du då bli rik eller fattig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0