Nädå....

Jag finns här och bloggen är kvar...
 
 
just kommit hem från en underbar resa till Rom.
 
Så skönt det var att skippa julen kan jag säga. Och lilla Molly var hemma i vårat hemma och firade jul men tjejerna och min syster.
 
Det är det bästa i livet att resa..( tycker jag)..
 
Håll utkik så kommer nog en liten resume strax, med bilder
 
Väl hemkommen så planerar man ju för nästa resa, och nästa och nästa.
 
Min nästa lilla tripp inom Sverige går snart upp till min bror igen.
 
Kära kära besök och jag skulle gärna åka upp till honom varje vecka om det vore möjligt.
 
Tid med honom är dyrbar dyrbar, och sitta där med min hand i hans och bara finnas här och nu, det är för mig
 
dyrbart......vad han känner ser eller förstår det vet bara Gud
 
så på återseende då....snart kommer min film
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Men så härligt med en julresa till Rom.
Helt rätt skulle jag säga

Så klart du ska besöka din bror!
När min bror var sjuk satt vi där och pratade med honom hela tiden och läkarna sa att det kan man aldrig säkert veta hur mycket man tar in
Du mår ju bra av det och det är ju viktigt
Nä följ ditt hjärta Britten
Gott slut men vi hörs

2012-12-28 @ 10:51:04
Postat av: paula i pörtet

Hej, skulle gärna välja bort julen varje år, ibland har vi lyckats smita iväg, kanske blir det så igen nästa år, vem vet
God fortsättning/kram

2012-12-28 @ 11:13:55
URL: http://paulaz.se
Postat av: Herta

Kul att se ett inlägg. Verkar som om några av oss som skrivit i några år nu, skriver lite inlägg då och då också, kul att läsa när det händer. Jag har koll via bloglovin så jag inte missar något.

2012-12-28 @ 17:52:40
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se
Postat av: Anita

samma sak säger jag " Kul med ett inlägg från dig."

Att hälsa på någon som är sjuk kan aldrig vara fel.
Stor kram till dig och gott slut.

många nya trevliga resor önskar jag dig

2012-12-28 @ 19:25:53
Postat av: Inger

Härligt att ni blev nöjda. Kan tro att det var härligare där än här hemma i slasket.Det syns att du trivs på fotot...Nöjda Britten!!

Förstår att du saknar din bror, jobbigt när det är så stora avstånd..vardagen blir ju full av det vanliga. Jag tycker att du är duktig ändå som far så ofta till honom. Kan tro att det känns fint att bara få sitta och småprata med honom.

Förhoppningsvis uppfattar han en hel del av det du berättar. Han känner din närhet din doft och din stora kärlek. Det är stort bara det Britten.
Fint foto på dig igen.

Ser med spänning fram mot var din nästa resa går..
ha det nu lite skönt i vardagen oxå. Det är inte dumt mellan varven.
kram och god fortsättning till er..

2012-12-29 @ 22:23:06
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Helga

Vad härligt med en resa över jul! Vi var i Rom förra hösten på novemberlovet.

Du är så fin som tar hand om din bror, men det kanske är självklart!

Gott Nytt År!

2012-12-30 @ 11:27:40
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se
Postat av: Fia

En resa till Rom när det är som mörkast här låter väldigt klokt! Och då kommer du ju hem lagom till att det blir ljusare för varje dag!

2012-12-31 @ 13:08:10
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0