Meeeeen vilken hööööst

I dag är det den 19e November .

Det är Elisabeth dagen...Jag och min mor och min " Fia" har namnsdag

Min kusin Ingmaries födelsedag " Grattis Mimmi".

I dag förra året åkte vi till Thailand till min kusin och våra goda vänner. Då var det en hel del minusgrader när vi åkte .I år väntar vi ett tag innan vi åker ner igen.

I dag för 6 år sedan tog vi adjö av en älskad svärfar...då var det snökaos ute i Sverige och många släktingar söderöver var insnöade och kunde inte komma.


Stockholm idag den 19e November.


och inte kan man tro sin almanacka 











Näää Molly !  Det ser ut som sommar men vi ska inte bada



Rosorna knoppas och blommar fortfarande



Stilla blå över Västerbron...och idag börjar julmarknaden iKungsträdgården...

Ur led är tiden men inte gör det mig nåt att vintern dröjer


Kommentarer
Postat av: Tina

Näää inte gör det mig nåt heller

Kram

2011-11-19 @ 14:24:10
Postat av: Pelle

Jag tror det är många som har Elisabet som andra namn. Jag känner många.

Som vanligt så fina bilder här.

2011-11-19 @ 15:06:44
Postat av: Beffa

Grattis på namnsdagen! Molly är så söt!

2011-11-19 @ 15:32:25
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: cilla

Grattis söstra mi! Helt otroliga bilder, det blommar och molly vill bada.. o samtidigt julmarknad, hade hoppats på att kunna vara nere på julmarknad nåt men jag skjuter på det ett år till. Ibland klarar man inte allt

2011-11-19 @ 17:02:59
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: Suss

Jag kan hålla med om en hel del i ditt inlägg. Mina rosor blommar för fullt, det känns som en härlig vårdag med sol och julmarknader och det gör mig inte ett dugg att det inte är någon snö!

Grattis på namnsdagen!

2011-11-19 @ 22:26:55
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken november! Till o med vårkragen blommar, det är ju fantastiskt!

Mitt andranamn är också Elisabeth ;-)

Kram på dig och hoppas du får en riktigt, riktigt fin söndag...

2011-11-20 @ 07:49:21
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0