...


Osynligt...

Det som inte syns finns inte var det nån som sa.....


Så är det INTE...så klart

Jag både gläds , sörjer och saknar en massa saker som jag inte skriver om på bloggen.....men allt finns ju där... både smärta, oro sorg och saknad finns...så klart !

Så är det väl för alla

Vi väljer vad vi skriver om..det gör vi allihopa.

Och jag har valt att inte skriva så mycket personligt, bortsett från min sorg över min barnlöshet.

Men livet är både glädje och sorg , kanske inte alla vill skriva om det i en blogg...så är det och så får det respekteras....eller hur?



Kommentarer
Postat av: paula i pörtet

Så är det min vän, ibland tänker jag också på vilka det är som läser min blogg och funderar på om jag ska göra en del låst. Men, då ska man börja dela in läsarna och det vill jag inte. Men många funderingar mynnar inte ut i skriverier.

Regnet droppar ner här i Dalarna, nog är det midsommar alltid

Kramen

2011-06-23 @ 11:27:11
URL: http://paulaz.se
Postat av: Tina

Vilken underbar bild.



Ja så är det ibland...Men det finns ! Nog vet man det...det som inte syns



Kram och ha en fin helg även om du jobbar

2011-06-23 @ 17:13:51
Postat av: Nanna

Ha en fin midsommar och en härlig sommar ! :)

2011-06-23 @ 19:34:51
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: bjorne

Klart att det är så och svårt att komma över men Sara liten är väll lite ditt barn och du får gärna va mormor och va du vill till mina barn och barnbarn men jag som har allt det du saknar har fått hemska problem med 2 av mina barn så det är lite tungt i livet sen några månader,ha en glad midsommar och värdens goaste kram.

2011-06-24 @ 15:10:23
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Alba

Absolut respekt.

Jag gillar dig och din blogg, förstår att du inte berättar allt men också att du delar med dig av mycket. Fortsätt!

Ha en underbar sommar!!



2011-06-27 @ 07:33:17
URL: http://absolutalba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0