Elden brinner




Vi har det underbart i våran spanska fästning.

huset som vi bor i är vitkalkat slingrar sig på typiskt Andalusiskt sätt upp mot bergväggen.
På morgonen sitter vi på terassen och äter våran frukost...på em efter siestan går vi spiraltrappen upp till Terass nr 2
badar och tar nåt gott att dricka.

Stranden ligger 100 m ner och är som pricken över i den bästa stranden.

På fredag kväll ska vi se en Flamenco show av värdsklass som jag ser fram emot mycket.

i morgon tar vi bilen upp till Granada och Al hambra och sen hoppas jag få gå på loppmarknad i Ubeda..den ska vara spännande har jag hört.

I kväll ska vi gå upp till Balcon de Europa och sen ska vi äta sjötunga på en fiskrestaurang i närheten


Jag njuter och har det OFÖRSKÄMT bra.....och värmen !!!????? 35 grader +

Mera bilder kommer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0