Kusiner !

Träffar ni era kusiner ?


Jag har bra kontakt med de flesta ( undantag för några få som jag tyvärr nästan aldrig träffar)

och det är så så roligt varje gång vi ses.

Det känns som beröringspunkterna är många och blir så påtagliga på nåt vis när man ses...

och i vårat fall är det ju farmor och farfar då som ligger oss nära hjärtat och i  det också våra föräldrar

För ett par dagar träffade jag Mr M och hans fru...och det är alltid fantastiskt trevligt att träffa dom , dom är godhjärtatde roliga, och mycket trevliga att umgås med...

Jag har min kära G i samma stad..vi träffas inte så ofta men vi talar med varandra i bland , håller kontakten och när vi ses har vi mycket mycket att prata om

Jag har kär jämnårig kusin i Skellefteå som jag lekte med när vi växte upp, som  delat glädje och sorg med mig och naturligtvis också är mycket viktig för mig

Jag har kusiner uppöver som jag inte träffar ofta , men som jag så tydligt känner sammhörighet med när vi ses...

Och sen har jag han som betyder och har betytt mycket mera än jag kan säga.

En kusin som lämnat Sverige som nu bor i ett mycket varmt land och som jag snart ska få förmånen att besöka...




hurra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0